save me,

Så ont. Jag hatar sprutor, skalpeller och allt som har med sjukhus att göra.
Läkaren trodde jag skulle dö för jag grimaserade innan han ens börjat för jag var beredd på smärtan. Det stört att det faktiskt gjorde så ont.
Just nu har jag så mycket ångest när jag tänker på allt med skolan, ibland kan man bita ihop och tuffa till sig men så slängs en mening ut i luften och jag vill bara springa iväg.
Jag behöver lite tur, så att motivationen byggs upp. Har inte ork att fortsätta tänka på det dag ut och dag in. Att behöva tänka "om jag bara hade lite mer tid"..
Sen jobbet och allt annat.. bajs. jag vet jag håller på att gå in i väggen.
Är extra känslig bara för att det är fel vecka på månaden, då känns allt dubbelt så kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0