ljepsa od najljepse

ÅH skjut mig. Ge mig ett memoreringspiller för all fakta gör så att jag blir yr. Ska sova snart, har ångest. Över allt och inget. Tidspress javisst... Bara att bita ihop och försöka intala sig själv att det går, det här fixar du. Sjukt sarkastisk med det här med självpepp. Motivationen finns här, men tidspressen gör att man frågesätter sig själv fall man hinner. Fuck it.

Kan lätt säga en lugnande hade suttit fint. Jag går på högvarv för tillfället. Nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas på ett mirakel. Ni vet förresten allt med Karma.. fuck no, vilka tvivel som växt inom mig. En handling som var så fel, som jag ångrar innerligt. Ska jag fortsätta ta igen för den? Till vilken grad. Eller jag bara dum och tror att detta är straffet för en handling way back? Han är lycklig nu. Lyckligare. Och jag är glad att han är lycklig, inga hard feelings or what so ever. Men var jag är nu gör mig tankespridd. Jag älskar på en så hög nivå att jag blir svag. Han är godhjärtad, han menar väl. Han har sina principer... Om det inte varit för det förflutna som springer i mina tankar, hans förflutna, så hade jag mått hundra gånger bättre.


Nej ska sova. Förlåt för mitt svaga jag, jag-jag finns fortfarande kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0