you can see it in my eyes

Hade en så konstig dröm i natt, och minns det så tydligt.. Drömde att det var en liten pojke som satt bredvid mig på jobb, jag har ingen aning om vem det var men det var sjukt mycket kärlek till varandra.
i alla fall,  han tog tag i min arm och frågade "Sandra, var betyder din tatuering?" och jag svarade "Det är en känsla man får när man tycker om någon jättejätte mycket, och Sandra gjorde den för att försöka påminna sig själv om att tänka på den känlsan oftare".. Sen fortsatte jag berätta om att vi alla egentligen är glada men så fort vi saknar något låter vi den känslan ta över istället för att uppskatta det som vi har, efter det kramade jag honom och sa att han alltid kommer ha mig.. och det fortsatte med en massa råd till den här lille pojken, och ja sa till honom att lova mig att aldrig göra någon ledsen för det skulle göra pojken själv tusen ggr mer ledsen.. Kändes sjukt konstigt när jag vaknade.

Utöver att jag drömt det har jag jobbat 18 timmar på fredag, firat mormor&morfars guldbröllop och sist men absolut inte minst haft över Florian i Sverige en dag :) Så madde hatar inte mig och maree längre utan det var väldigt uppskattat.

och nu kopplar jag allt, det suger men känns som om jag börjat vänja mig att det inte går my way ever..
det är säkert för det bättre.
får sluta vara känslig, gått för lång tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0